keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Kevään kuulumisia

En ole jaksanut kirjoittaa tänne pitkään aikaan. Minulla on tämän blogin lisäksi ns. tavallinen päiväkirja, johon kirjoitan sellaiset asiat, joita en halua julkisesti nettiin kirjoittaa. Tämä kevät on ollut elämäni raskainta aikaa henkisesti.

Enssinnäkin siis opinto-ohjaajallamme on jo aikaisempaa epämääräistä taustaa. Nyt hän on joulukuun sairauslomalle jäämiseni takia alkanut järjestämään minun erottamistani koulusta. Minulle sanottiin, että se ei ole syy erottaa koulusta. Minua ei päästetty harjoitteluun, mikä on rikos, koska lääkärin mukaan ei siihen ei ole perusteita.

Olen alkanut uudestaan laihduttamaan. Viime syksyn aikana laihduin 10kg ja tämän kevään aikana olen jatkanut laihduttamista. Tavoitteena olisi vielä ainakin 8kg saada pois, vaikka olenkin normaalipainoinen. Toisaalta, kun on kotona on paremmin aikaa laihduttaa, pystyy enemmän vaikuttamaan syömisiinsä ja liikkumaan enemmän. Päivät menevät suurimmaksi osaksi liikunnan harrastamiseen, koska ei oikein ole muutakaan tekemistä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti