sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Isänpäivä ja muita ajatuksia

Tämä päivä on ollut minulle ihan tavallinen päivä, koska perheeni isäni mukaan lukien ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Tänään välirikko on ollut mielessä tavallista enemmän. Vähän yli kahteen kuukauteen en ole saanut nähdä vanhempiani, sisaruksiani enkä heidän lemmikkejään. Varsinkin kahta nuorimpaa sisarusta Kristiania 7v ja Milaa 4v sekä lemmikkejä koiraa ja kissaa on ikävä. Koira on 10-vuotias harmaa norjanhirvikoira ja Kissa on kohta 3v kissa.

Ennen lenkkeilin paljon koiran kanssa ja tuntuu oudolta, että enää en voi sen kanssa lenkkeillä. Yhdesti olen välirikon aikana Jattaa lenkillä käyttänyt ja silloin se hyppi ja pomppi aivan innoissaan. Mietin etukäteen muistaakohan se edes minua, mutta kyllä se muisti. Kissankin olen yhdesti nähnyt ja heti tuli syliin.

Huomenna olisi taas aikainen herätys kouluun. Linkku lähtee klo 6.55 aamulla ja herätys on klo 6.00. En ole erityisen aamuihminen, mutta aina se väsymys katoaa koulussa ensimmäisen tunnin aikana. Huomenna olisi seitsemän tunnin koulupäivä tiedossa. Aamulla onneksi on kivoja tunteja, mutta iltapäivällä ikävä kyllä ei. Ja kaiken lisäksi opettaja, joka iltapäivän tunnit pitää on todella pelottava. Hän on uhkaillut minua ilman mitään syytä viime keväänä ja siksi en uskalla edes katsoa häneen kunnolla puhumisesta puhumattakaan. Viimeksi hänen tunneillaankin tärisin vähän pelon takia. Mutta kukaan ei oikein puutu tämän kyseisen henkilön käytökseen ja en uskalla kuin muutamille henkilöille siitä asiasta puhua.

Kuten edellisessä postauksessa mainitsinkin syömättömyys on minulle tällä hetkellä ongelma ja tuntuu, että kukaan ei oikein ota minua tosissaan. Syön päivässä korkeintaan 1000 kcal ja tästäkin osa on nestettä, kuten mehua yms. Tuon lisäksi liikun n. 3h päivässä. Tähän asti olen tuolla pärjännyt ihan kohtuullisen hyvin, mutta kun ottaa huomioon, että vähäinen syöminen johtuu siitä, että olen niin ahdistunut, että en pysty syömään niin toivoisin kyllä saavani jostakin jotain apua tuohon. Ja tosiaan yleensä kalorit jäävät alle tuon 1000. Merkkaan kaikki syömiset ja juomiset ruokapäivä kirjaan ja lasken kalorit kaikesta. Lisäksi puhelimen sovelluksen avulla saan laskettua kulutetut kalorit. Mitään anoreksiaa yms. minulla ei siis ole.


Siinä on kuva mun ns. perheeni kissasta. Kuva on otettu joskus kesällä.  Ethän kopioi kuvaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti