perjantai 6. marraskuuta 2015

Vähän minusta + kuulumisia

Aluksi voisin kertoa vähän itsestäni. Eli olen 20-vuotias opiskelija. Harrastan kitaran ja pianon soittoa. Lisäksi lenkkeilen päivittäin, joskus käyn myös uimassa. Kuuntelen myös paljon musiikkia.

Tällä viikolla on ärsyttänyt aika moni asia. Minun ja perheeni välillä on ollut koko syksyn erimielisyyksiä ja se vaikuttaa aika paljon elämääni. Nyt en ole noin viikkoon käytännössä syönyt mitään. Tuntuu, että kukaan ei oikein ota minua tosissaan. Juokseminen onneksi helpottaa jonkin verran oloa. Edellä mainittu musiikin kuuntelukin helpottaa paljon oloa. Iltaisin olen suurimmaksi osaksi yksin. Toisaalta pidän siitä, että ei ole koko ajan ihmisiä  ympärillä, mutta toisaalta välillä olisi kiva, jos ei tarvitsisi niin paljon olla yksin.

Koulussa menee ihan hyvin. Tietenkin henkilökohtaiset asiat tulevat välillä mieleen, mutta aina olen pystynyt olemaan koulussa. Siellä ei vain oikein ole kavereita. Yleensä ryhmä- ja paritöihin kaveri löytyy, mutta muuten kaikki luokkalaiseni ovat ihan eri aaltopituudella kuin minä. Meillä on koulussa perhetyön jakso ja se ei ole ihan helppo tilanteestani johtuen, mutta onneksi sen kurssin opettaja tietää ja ymmärtää tilanteeni.

Tämä postaus ei nyt ole tämän pidempi, mutta seuraavalla kerralla kirjoittelen lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti